Friday, January 27, 2012

Hati Sunyi Sepi

pernah tak tiba-tiba korang akan ada satu perasaan iaitu
perasaan RINDU pada seseorang...

aku rindu...rindu sangat pada beberapa orang kesayangan..
kalau orang tak kenal akan kata kami sama-sama ego...
tapi kalau hati ni dah berkali-kali dihempas pecah berderai ketanah tanpa belas kasihan
dimana lagi aku nak letak hati ni agar tak terhempas berderai...

sesekali teringat tu rindu sangat
bual-bicara..
gelak tawa
merajuk
usik-mengusik
sunyi tapi masing-masing disitu...

sekarang aku ambil jalan menyepi...
sepi..sendiri aku sepi...
kalau hati aku hiba atau rindu pon aku diam sahaja...

tapi ape aku boleh buat....aku penat...penat dah asyik berjalan dibelakang mereka untuk menatang hati mereka walau hati aku dipijak-pijak...
sampai bila aku tak pasti..
oklah aku nak berenti sebab hati dah mula nak menangis..
sebelum mata aku kabur dengan airmata so better aku stop..

aku sentiasa doakan mereka sejahtera didalam lingkunganNya...
Aminnnn

No comments:

Post a Comment

tap..tap..tap...komen ape tu...?